Մամուլ

Փոսային նորոգումները չեն փրկում սահմանը շրջանցող միջպետական ճանապարհը

Փոսային նորոգումները չեն փրկում սահմանը շրջանցող միջպետական ճանապարհը

Արտերկրից Հայաստան բեռներ ներկրող եւ Հայաստանից ապրանքներ արտահանող խոշոր բեռնատարները դժվարանում են հաղթահարել Նոյեմբերյան-Ջուջևան, Ոսկեպար-Կիրանց լեռնային, ոլորապտույտ, ձյունապատ հատվածները: «Ֆուռերը» ձյան վրա տեղապտույտ տալով՝ իրար հետեւից «լռվում» են ճանապարհին, խանգարելով այլ մեքենաների երթեւեկին:

Նշված ճանապարհը սպասարկում է Նոյեմբերյանի ճանապարհաշինական «Լեւոն երկրորդ» ՍՊԸ-ն: Այդ ընկերության աշխատակիցների ջանքերի շնորհիվ միջպետական ավտոճանապարհով երթեւեկությունը երբեւէ չի փակվել: Սակայն ձմեռը վաղուց բացահայտել է մի շարք խնդիրներ, որոնք չեն լուծվում:

2016թ. սեպտեմբերի 14-ից Հայաստան-Վրաստան միջպետական ավտոճանապարհի Վանաձոր- Ալավերդի հատվածը վերանորոգման նպատակով փակվել է,խոշոր բեռնատարները անցնում են Նոյեմբերյան-Իջեւան ճանապարհով: Այդ ճանապարհի բեռնվածությունը մի քանի անգամ աճել է: Մինչեւ 40 տոննա բեռնված «ֆուռերը» չեն կարողանում հաղթահարել ձյունոտ, սառցապատ, լեռնային, ոլորաններով լի ճանապարհները:

Ճանապարհաշինական նշված ընկերության բանվորները ճանապարհին աղ ու ավազ են սփռում, սակայն երեկոյան ժամերին ճանապարհի ծածկը սառչում է, աղն ու ավազն չեն օգնում: Նոյեմբերյանի «Լեւոն երկրորդ» ՍՊԸ –ից տեղեկացանք, որ դեկտեմբերի կեսից մինչեւ հիմա ընկերությունը Բագրատաշեն-Կիրանց ճանապարհին ավելի քան 60 տոննա աղ է շաղ տվել:

Հարկ է, որ պետավտոտեսչությունը ճանապարհի վտանգավոր հատվածներում հսկողություն սահմանի, ամեն երեկո արգելի Նոյեմբերյան-Ջուջեւան եւ Ոսկեպար-Կիրանց հատվածներով խոշոր բեռնատարների երթեւեկը: Նման պրակտիկա իրականացվում է ռուս-վրացական սահմանի Վերին Լարս անցակետի մոտ:

Կիրանց –Ոսկեպար շրջանցիկ ավտոճանապարհը կառուցվել է 15 տարի առաջ,այն փոսերով լի է: Ծանր բեռնատարներն ավելի են քանդում ժամանակին ոչ այնքան որակով կառուցված ճանապարհը: «Կյանքի ճանապարհը» ոչ թե փոսային նորոգումների, այլ հիմնանորոգման կարիք ունի:

Կիսվել