Սննդաբանը բացահայտել է առանց սպորտի և շաքարից հրաժարվելու 40 կիլոգրամ քաշ կորցնելու միջոց

Սննդաբանը բացահայտել է առանց սպորտի և շաքարից հրաժարվելու 40 կիլոգրամ քաշ կորցնելու միջոց

Հնդկաստանից սննդաբանը 40 կիլոգրամով նիհարել է առանց մարզվելու և շաքարից հրաժարվելու և բացահայտել է հաջողությամբ նիհարելու միջոցը:

Այս մասին հայտնում է India News-ը:

38-ամյա Կխյաթի Ռուպանին ասել է, որ մանկությունից ավելորդ քաշ է ունեցել և որոշել է դառնալ սննդաբան։

Նա 21 տարեկանում դարձել է Մումբայի հիվանդանոցներից մեկի գլխավոր սննդաբանը:

Աղջիկն ամուսնանալուց անմիջապես հետո նկատել է, որ դաշտանն անկանոն է դարձել և նրա քաշը սկսել է արագ աճել՝ մեկ տարվա ընթացքում նա հավաքել է 14 կիլոգրամ՝ դառնալով 70 կիլոգրամ:

Այդ ժամանակ Ռուպանին դիմել է բժշկի, որը նրա մոտ ախտորոշել է ձվարանների պոլիկիստոզ համախտանիշ:

Հնդիկ կինը ցանկանում էր հղիանալ, բայց միաժամանակ դեմ էր հորմոնալ թերապիային, ուստի որոշել է փորձել ինքն իրեն օգնել սննդակարգի հարցում:

բանջարեղեն

Երեք ամսվա ընթացքում նա կորցրել է 12 կիլոգրամ:

Արդյունքում, կինը երեխա է ունեցել, սկսել է կշռել 96 կիլոգրամ և ցանկացել է արմատապես փոխել իր կենսակերպն ու սննդակարգը՝ միևնույն ժամանակ չտանջելով իրեն մարզումներով և չհրաժարվելով սիրելի ուտելիքից:

Նախաճաշին նա խմել է կոճապղպեղի թեյ մի փոքր շաքարով և կերել հումուսով կրեկեր, կիտրոնային կրեմով թխվածքաբլիթ կամ ցածր յուղայնությամբ պանրով և լոլիկով տոստ:

Ռուպանին ճաշին կերել է բանջարեղենային աղցան՝ առանց աղի և բանջարեղենային կծու պյուրեով ապուր, այնուհետև խմել է մի բաժակ կաթ:

Որպես նախուտեստ՝ նա սուրճ է խմել, երբեմն էլ կերել սիսեռով և լոլիկով հնդկական ուտեստ:

Ընթրիքից մեկ ժամ առաջ կինը կերել է մրգային աղցան և ճաշացանկում ներառել է տափակ հաց կամ բանջարեղենով բրինձ:

Քնելուց առաջ Ռուպանին կերել է հունական յոգուրտ կամ ընկույզ:

Հնդկուհին խոստովանել է, որ չի սիրում սպորտ, ուստի քաշը կորցնելիս նրա ֆիզիկական գործունեությունը սահմանափակվել է մաքուր օդում քայլելով:

Նրանց, ովքեր ցանկանում են նիհարել, Ռուպանին խորհուրդ է տալիս ավելի շատ ջուր խմել, ավելի շատ բանջարեղեն ուտել և ամբողջությամբ չհանել իրենց նախընտրած ուտեստները սննդակարգից:

Նա նաև խորհուրդ է տալիս առողջ սնունդը պարզ դարձնել՝ ընտրելով հեշտ բաղադրատոմսեր, որոնք կարելի է արագ պատրաստել ծանոթ մթերքներից: