Ցիտրուսային մրգերը նվազեցնում են կաթվածի հավանականությունը

Ցիտրուսային մրգերը նվազեցնում են կաթվածի հավանականությունը։ Նարնջի և թուրինջի օգտագործումը նվազեցնում է կաթվածի հավանականությունը:

Մրգերի, բանջարեղենի և հատկապես վիտամին C-ի ընդունումն է նվազեցնում ինսուլտի ռիսկը:

Բոլորս էլ գիտենք, որ բանջարեղենը և թարմ մրգերը ընդհանրապես օգտակար են մեր առողջության համար, բայց այս ուսումնասիրությունը վկայում է, որ հատկապես ցիտրուսային մրգերի օգտագործումը, ինչպիսիք են նարինջը և թուրինջը, որոնք վիտամին C են պարունակում, նվազեցնում են կաթվածի ռիսկը:

Սակայն մարդիկ չպետք է դադարեն օգտագործել այլ տեսակի մրգեր ու բանջարեղեն, որովհետև դրանք բոլորն էլ օգտակար են օրգանիզմի և առողջության համար: