Սննդաբանները խորհուրդ են տալիս ամեն օր 4-5 ծիրանաչիր ուտել

Սննդաբանները խորհուրդ են տալիս ամեն օր 4-5 ծիրանաչիր ուտել աշուն-գարուն ժամանակահատվածում, ինչը կօգնի օրգանիզմում լրացնել օգտակար նյութերի քանակը, կանխել սակավարյունությունը, աչքերի, ստամոքսաղիքային տրակտի, սրտանոթային համակարգի հիվանդությունները, թրոմբոֆլեբիտը և աթերոսկլերոզը։

Կարող եք 100 գրամ չիրն աղալ, խառնել երկու ճաշի գդալ մեղրին և ուտել (օրական 2-3 անգամ՝ մեկ ճաշի գդալ)։ Այդ նույնը բուժական նպատակով կիրառելու համար խորհրդակցեք ձեր բժշկի կամ հենց սննդաբանի հետ։

Ծիրանաչիրը հաճախ ուտելու դեպքում կարգավորում է հորմոնային հավասարակշռությունը, օրգանիզմից հեռացնում է վնասակար խոլեստերինը, կանխում է ինֆարկտն ու ինսուլտը, լավացնում է դիաբետ ունեցող մարդկանց ընդհանուր վիճակը, որոնք երիկամների և վահանաձև գեղձի աշխատանքի խանգարումներ ունեն։